Laatste nieuws - KBO Sint-Michielsgestel

Laatste nieuws

KBO-afdeling Sint-Michielsgestel feliciteert Jan van Giersbergen met zijn benoeming tot Lid in de Orde van Oranje Nassau.
Sinds januari 2006 is Jan vrijwilliger bij Reinier van Arkel, het huidige Welzijn de Meierij.
Maar hij doet veel meer. Vanaf 2009 fungeert hij als contactpersoon/vrijwilliger voor vele gasten van de Zonnebloem, afdeling Sint-Michielsgestel.
Ook is hij betrokken bij de organisatie van de speciale ontmoetings-/bedankdagen voor de vrijwilligers van de vereniging en is hij namens de Zonnebloem actief bij het onderhouden van de wandelroutes van het wandelroutenetwerk ‘Het Groene Woud’ in de provincie Noord-Brabant.
Ook is Jan vrijwilliger voor Zorggroep Elde Maasduinen, locatie Ontmoetingshuis De Beemden. Als misdienaar en koster staat hij wekelijks klaar voor de bewoners van De Beemden. Hij treft de voorbereidingen voor de diensten en assisteert regelmatig bij avondwakes en alle speciale vieringen (Kerstmis, Pasen, Pinksteren en Allerzielen).
Sinds 2013 is Van Giersbergen ook bestuurslid van Wandelstichting vierdaagse ‘Gestel’. Hij zet looproutes uit, haalt sponsors binnen en helpt waar dat nodig is.
Secretariaat KBO Sint-Michielsgestel
Torenstraat 122